مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 15:152020-01-30ورزشي

شیمیدر با اختلاف زیاد رعد شهرکرد را شکست داد


تیم شیمیدر قم در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان این شهر، در هر 4 کوارتِر با درخشش بازیکنان و حمایت هوادارانش در یک بازی آسان و با اختلاف امتیاز بالا در مقابل حریف شهرکردی خود توانست به پیروزی دست یابد.

تیم قم به ترتیب با حساب 28 بر 8، 54 بر 16 و 79 بر 27 در 3 کوارتر نخست این بازی به پیروزی دست یافت و سرانجام در کوارتر چهارم توانست با حساب 95 بر 46 این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

رضا آذرافرا، حمید بختیاری و نیما جعفری داوران این مسابقه، حمید کیان ارثی ناظر فدراسیون بسکتبال و حدود 200 تن تماشاگر این مسابقه بودند.

در تیم سپیدپوش شیمیدر قم؛ مهدی کامرانی (سرگروه)، رافی دِرغوکاسیان، دِرو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اوجاقی، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم پور، محمد امین صداقت، واورلی ساموئل آستین و آرِن داوودی به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری قرار داشتند.

در تیم مشکی پوش رعد پدافند هوایی شهرکرد (استان چهارمحال وبختیاری)؛ ابراهیم بیگی (سرگروه)، شایان پورکاوه، نیما فتحی، محمد براری، محمدامین کمالوند، نیما متقی، ناصر علی مردانی، صالح مرادیان، نایب احمدپور، امیرحسین علیاری، فرشاد دژستان و محمدرضا کاظمی به سرمربیگری جمال سیفی و سرپرستی کمال مبینی قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر با اختلاف زیاد رعد شهرکرد را شکست داد

شیمیدر با اختلاف زیاد رعد شهرکرد را شکست داد