مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 17:072020-01-30پزشكي

3600 کودک شاهین ‎دژی زیرپوشش فلج اطفال قرار دارند


سیاوش جبارزاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال هم اکنون در این شهرستان آغاز شده است و هم اکنون 52 خانه بهداشت، هفت مرکز جامع سلامت و چهار پایگاه ثابت سلامت شهری و روستایی این شهرستان این طرح را اجرا می کنند.

وی ادامه داد: خانواده های ساکن این شهرستان که کودکان متولد 95/1/1 تا 97/2/17 را دارند می توانند برای دریافت واکسیناسیون فلج اطفال کودک به خانه و پایگاه های بهداشت محل خود مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تمام خانواده هایی که کودکشان شرایط یادشده را دارند با دردست داشتن کارت واکسیناسیون کودک خود به نزدیکترین مرکز یا پایگاه بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

جبارزاده اضافه کرد: تمهیدات لازم برای بهره مندی کودکان مشمول این طرح در مناطق سخت گذر این شهرستان نیز اندیشیده شده و ماموران با مراجعه به این مناطق و اطلاع رسانی قبلی نسبت به اجرای آن اقدام خواهند کرد.

واکسن تزریقی فلج اطفال، برنامه تکمیلی واکسیناسیون در برابر این بیماری است که براساس توصیه سازمان جهانی ‏بهداشت همه کودکان باید واکسینه شوند.

واکسن تزریقی فلج اطفال (پولیو) از شهریور 1394 با هدف ریشه کنی سریع تر فلج اطفال در جهان به برنامه واکسیناسیون ملی کشورمان اضافه شد؛ این واکسن در چهار ماهگی به کودکان تزریق می شود و پد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3600 کودک شاهین ‎دژی زیرپوشش فلج اطفال قرار دارند

3600 کودک شاهین ‎دژی زیرپوشش فلج اطفال قرار دارند