مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 19:052020-01-30ورزشي

خراسان شمالی نائب قهرمان کوراش کشور شد


دبیر انجمن کوراش کشور از نائب قهرمانی تیم خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این تیم با کسب 2 طلا، 1 نقره و 4 برنز پس از خراسان رضوی و بالاتر از چهارمحال و بختیاری و گلستان در مقام دوم کشور ایستاد.

- کوروش خسرویار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نتایج رقابت های قهرمانی کوراش کشور اظهار کرد: تیم خراسان شمالی با 7 کوراش کار در 6 وزن شرکت کرد که توانست پس از خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی کوراش کشور را کسب کند.

وی به نتایج انفرادی کسب شده توسط اعضای تیم خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: در وزن 60 کیلوگرم محمد خسروی از خراسان شمالی پس از کوراش کارانی از چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی به صورت مشترک با نماینده کوراش کرمان به مقام سوم رسید، در وزن 66 کیلوگرم نیز مجید وحید بریمانلو به همراه علی محمدی بریمانلو هر دو از خراسان شمالی سوم شدند و کوراش کاران گلستان و اصفهان به مقام اول و دوم رسیدند.

دبیر انجمن کوراش کشور ادامه داد: در وزن 73 کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی که مقام سوم جودو بازی های آسیایی را در کارنامه دارد توانست قهرمان شود و نمایندگان کیش، خراسان رضوی و کرمان نیز دوم و سوم مشترک شدند، در وزن 81 کیلوگرم نیز رضا پارساپور از خراسان شمالی با واگذار کردن نتیجه فینال، نائب قهرمان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی نائب قهرمان کوراش کشور شد

خراسان شمالی نائب قهرمان کوراش کشور شد