مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 00:102020-01-30بين الملل

رییس جمهور تونس: طرح صلح ترامپ «ظلم و بیداد قرن» است


رییس جمهور تونس در واکنش به طرح صلح ادعایی آمریکا برای مناقشه اعراب- اسراییل، این طرح پیشنهادی را «ظلم و بیداد قرن» خواند.

- رییس جمهور تونس در واکنش به طرح صلح ادعایی آمریکا برای مناقشه اعراب- اسراییل، این طرح پیشنهادی را ظلم و بیداد قرن خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، قیس سعید رییس جمهور تونس که از متحدان دیرینه ایالات متحده بشمار می رود، روز پنج شنبه با پیوستن به صف مخالفانِ طرح معامله قرن ترامپ تصریح کرد که طرح جدید آمریکا برای صلح میان فلسطین و اسراییل ظلم و بیداد قرن است.

قیس سعید در گفتگو با تلویزیون دولتی تونس اعلام کرد: این [طرح صلح] ظلم و بیداد قرن است… فلسطین ملک و باغی نیست که بتوان بر سر آن معامله کرد .

رییس جمهور تونس همچنین از آنچه که به زعم او [غلبه] فرهنگ شکست بر جهان عرب خواند، انتقاد کرد.

گفتنی است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در رونمایی از طرح صلح ادعایی خود موسوم به معامله قرن ادعا کرد: امروز گام مهمی به سوی صلح برداشته خواهد شد… مناقشه اسراییل و فلسطین باید به یک راه حل برسد.

این طرح 80 صفحه داشته و همه جزییات را در برگرفته است.

این طرح بُرد-بُرد است… در این چشم انداز اورشلیم (بیت المقدس) همچنان پایتخت بلامنازع اسراییل باقی می ماند! این کار سختی نیست؛ این کار را ادامه می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور تونس: طرح صلح ترامپ «ظلم و بیداد قرن» است

رییس جمهور تونس: طرح صلح ترامپ «ظلم و بیداد قرن» است