مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-31پزشكي

از رد بدون دلیل مقالات ایرانی تا مشکل ویزا و فرصت مطالعاتی


پژوهش های پزشکی بر سلامت جوامع و افزایش عمر و امید به زندگی تاثیر قابل توجهی داشته و بر همین اساس از اهمیت خاصی برخوردارند با این وجود فعالان این عرصه معتقدند موانع متعددی نیز پیش روی آنها قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارتباط با مشکلات پژوهش در حوزه علوم پزشکی، تاکید دارد: عدالت در پژوهش به معنی تساوی نیست بلکه باید بر اساس توان افراد رعایت شود.

بهمن یوسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مؤسسه نیماد در توسعه فعالیت های تحقیقاتی، اظهار کرد: در این مؤسسه فراخوان برای بخش های مختلف شامل گرنت اصلی، محقق جوان، Small Grant و بخش مقاله برتر اعلام می شود.

این در حالی است که عملاً وجود بخش های مختلف بدون امکان شرکت در آن ها بی معنی است؛ چرا که ممکن است محققانی شرایط لازم برای شرکت در بخش های مختلف همچون مقاله برتر و .

را داشته باشد.

وی ادامه داد: عدالت در پژوهش به معنی تساوی ریاضی نیست و بایستی توان و دستاوردهای افراد مطرح باشد و مؤسسه نیماد از محققان در بخش های مختلفی که اعلام کرده، حمایت کند.

مشکلات اخذ ویزا این محقق جوان که از برگزیدگان گروه علوم پایه پزشکی بیست وپنجمین جشنواره تحقیقاتی رازی است، در بخش دیگری از صحبت های خود به محدودیت های بودجه ای پرداخت و با اشاره به سابقه هشت ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رد بدون دلیل مقالات ایرانی تا مشکل ویزا و فرصت مطالعاتی

از رد بدون دلیل مقالات ایرانی تا مشکل ویزا و فرصت مطالعاتی