مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-31اقتصادي

هتل لاله هجیج پاوه دهه فجر افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به کمبود زیرساخت های اقامتی در روستای گردشگرپذیر هجیج، گفت: هتل لاله هجیج در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به کمبود زیرساخت های اقامتی در روستای گردشگرپذیر هجیج، گفت: هتل لاله هجیج در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، از افتتاح 48 پروژه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ایام دهه فجر خبرداد و افزود: برای اجرای این تعداد پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار صرف شده که زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه افتتاح هتل لاله اورامانات در روستای هجیج را از جمله این پروژه ها دانست و گفت: روستای هجیج پاوه یکی از روستاهای هدف گردشگری استان است که در روزهای تعطیل هفته و بویژه در ایام عید گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

وی بابیان اینکه متاسفانه این روستای گردشگرپذیر زیرساخت های اقامتی چندانی ندارد، یادآورشد: در این راستا از سال گذشته اقداماتی را برای راه اندازی یک زیرساخت اقامتی مناسب در این روستا شروع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل لاله هجیج پاوه دهه فجر افتتاح می شود

هتل لاله هجیج پاوه دهه فجر افتتاح می شود