مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-31سياسي

فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد


عوامل نمایش «جشن خون» با موضوع اجتماعی تصادفات و اهدای عضو که در جشنواره تئاتر استان جزو برترین ها معرفی شد با حضور فرماندار میبد تجلیل شدند.

- فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار جشن خون تجلیل کرد ایسنا/یزد عوامل نمایش جشن خون با موضوع اجتماعی تصادفات و اهدای عضو که در جشنواره تئاتر استان جزو برترین ها معرفی شد با حضور فرماندار میبد تجلیل شدند.

حسین فلاح در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل تئاتر جشن خون که شب گذشته در محل آسیاب آبی یخدان میبد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا گفت: تئاتر در فرهنگ ما ایرانیان در رتبه و جایگاه برتری قرار دارد و آیت الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان نیز همواره بر تئاتر و نمایش با برنامه های شاد و دارای فرهنگ غنی در شهرستان تاکید دارند.

وی با بیان این که بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان در آبان ماه گذشته در میبد برگزار شد اظهار داشت: نمایش جشن خون با محتوای تصادفات و اهدای عضو، کاری نو و جدید از هنرمندان شهرستان میبد بود که به روی صحنه رفت و جزو 10 کار برتر استان یزد معرفی شد.

فرماندار تصریح کرد: تجلیل از عوامل این برنامه تنها بهانه ای برای حمایت از هنرمندان و تا حد امکان حمایت و رونق بخشیدن به تئاتر و هنر شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد

فرماندار میبد از عوامل نمایش تاثیرگذار «جشن خون» تجلیل کرد