مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:252020-01-31سياسي

خجسته: چشمه های جوشان مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مطرح شدن معامله قرن فرصتی بی نظیر برای اتحاد جریان های مختلف سیاسی ضد اسراییلی در فلسطین بوده و بعد از گستاخی آمریکا و اسراییل در معامله قرن به زودی نوبت به سران و پادشاهان به .

- رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مطرح شدن معامله قرن فرصتی بی نظیر برای اتحاد جریان های مختلف سیاسی ضد اسراییلی در فلسطین بوده و بعد از گستاخی آمریکا و اسراییل در معامله قرن به زودی نوبت به سران و پادشاهان به ظاهر مسلمان دولت های عربی خواهد رسید.

امیر خجسته در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به رونمایی طرح معامله قرن توسط رییس جمهور آمریکا، بیان کرد: پس از شهادت سپهبد سلیمانی و سکوت برخی از کشورهای عربی در مقابل اقدامات خصمانه دولت آمریکا، رییس جمهور این کشور هر روز بیش از گذشته بر رفتارهای گستخانه خود تاکید می کند و اگر این روند استمرار یابد به زودی ترامپ به سراغ همین کشورهای عربی خواهد رفت و سران و پادشاهان به ظاهر مسلمان این دولت های باید در کاخ های خود از سربازان صهیونیستی و آمریکایی پذیرایی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: ترامپ در حالی از منفعت فلسطینیان در این طرح سخن می گوید که بر اساس این طرح، حلقه محاصره بیش از گذشته بر فلسطینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجسته: چشمه های جوشان مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد

خجسته: چشمه های جوشان مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد