مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-31سياسي

شهید سلیمانی شر شرورترین اشرار تاریخ را دفع کرد


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به دفع شر شرورترین اشرار تاریخ یعنی داعش توسط شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حفظ و تقویت محور مقاومت و صیانت از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از مهم ترین اقدامات این شهید بزرگوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) شهرک فرهنگیان شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم شناخت سیره این شهید بزرگوار تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اگر مالک اشتر امروز زنده بود، همین کار شهید حاج قاسم سلیمانی را انجام می داد و اگر حاج قاسم هم زمان امام علی (ع) بود همان کار امروزش را تکرار می کرد، به خصوصیات فردی این سپهبد شهید گریزی زد.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: نخستین خصوصیت حاج قاسم، اخلاص او بود که با تمام وجود خدا را می دید و هیچ کاری بدون رضایت خدا انجام نمی داد؛ تواضع ایشان هم بسیار مهم بود و زر و زیور دنیا، او را گرفتار نکرد.

سعیدی افزود: شجاعت سومین ویژگی سپهبد شهید سلیمانی بود که در دل خطر می رفت و این خصوصیات جاذبه آفرین است و همه آن را دوست دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی شر شرورترین اشرار تاریخ را دفع کرد

شهید سلیمانی شر شرورترین اشرار تاریخ را دفع کرد