مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-31ورزشي

بهره برداری از 39 طرح عمرانی و کشاورزی دهه فجر در سرپل ذهاب آغاز می شود


محبت جمالی نیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح پنج کلاس درس، شروع گازرسانی به 57 روستا، انجام روکش آسفالت 2.

4 کیلومتر، برق رسانی و اصلاح بهینه برق 6 روستای شهرستان، گازرسانی به چهار واحد صنعتی و تولیدی، طرح های کشت گلخانه ای و ذرت خشک کنی، پایگاه سلامت شهری، ایزوله تنفسی و ساختمان دیالیز از جمله مهمترین این طرح ها است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام است تا مردم با این خدمات آشنا شوند.

جمالی نیا اضافه کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال تضعیف خدمات و عملکرد نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان است، بیان دستاوردهای نظام راهی برای ایجاد امید در بین مردم و دلگرمی آنان به نظام و مقابله با دشمنان است.

او ادامه داد: غبار روبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و روستاهای تابعه، برگزاری محفل انس با قرآن، اجرای رژه موتورسواران، نمایشگاه عکس، جشنواره ورزش همگانی، همایش پیاده رویی خانوادگی و یادواره شهدا از جمله برنامه های فرهنگی دهه فجر است.

جمالی نیا در پایان تصریح کرد: به منظور اجرای برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر 11 کارگروه تشکیل شده که اصلی ترین برنامه شهرستان حضور پررنگ، باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 39 طرح عمرانی و کشاورزی دهه فجر در سرپل ذهاب آغاز می شود

بهره برداری از 39 طرح عمرانی و کشاورزی دهه فجر در سرپل ذهاب آغاز می شود