مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-31سياسي

پیام فرمانده کل ارتش/ انقلابِ اسلامی موجب دفع توطئه های تروریست ها شده است


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، تصریح کرد: شجره تنومند انقلابِ اسلامی با خلق محور مقاومت و دفاع از حریم آل الله موجب دفع توطئه های گروهک های تروریستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی،  ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفته و انقلاب اسلامی را رساترین فریاد تاریخ معاصر دانست.

متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم دهه فجر آغاز گر طلوعی مبارک در کهن سرزمین ایران  است که با تلألو انوار الهی آن، پایه های نظام استبدادی و سلطه ستم شاهی برای همیشه از جا برچیده شد و فصل جدیدی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو معنویت، عزت، آزادی و استقلال آغاز شد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مبتنی بر آموزه های نورانی مکتب سرخ عاشورا و در  تداوم مسیر پیامبران و ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین است، ثابت کرد که با اتکا به  خدامحوری و خودباوری و اتحاد و یکپارچگی می توان در مقابل زورگویان و ظالمان عالم ایستاد و ملتی را از زیر سلطه استبداد و استعمار رهانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده کل ارتش/ انقلابِ اسلامی موجب دفع توطئه های تروریست ها شده است

پیام فرمانده کل ارتش/ انقلابِ اسلامی موجب دفع توطئه های تروریست ها شده است