مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-31اجتماعي

امکان بهرمندی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان اصفهان تا پایان سال


بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد گرفت.

- مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان امکان بهرمندی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان اصفهان تا پایان سال بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امکان ثبت نام جدید رانندگان ناوگان تاکسیرانی برای استفاده از 50 درصد تخفیف بیمه به دلیل نبود بودجه های دولتی از سال 93 متوفف شده بودگفت: با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان حمل و نقل و مساعدت دولت این امکان تا پایان سال محقق می شود.

هادی منوچهری با اشاره به اینکه سازمان تاکسی رانی اصفهان در حال انجام آخرین مراحل تکمیل لیست رانندگان فعال و ارسال اطلاعات به اتحادیه تاکسی رانی کشور برای شروع ثبت نام است ابراز امیدواری کرد تا چند هفته آینده تاکسیرانان جا مانده از سالهای قبل زیر پوشش رسمی بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بهرمندی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان اصفهان تا پایان سال

امکان بهرمندی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان اصفهان تا پایان سال