مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-31سياسي

انقلاب موجب رهایی مردم ایران از ظلم و جور شد


امام جمعه لنگرود با بیان اینکه دهه فجر ایام مبارکی است و باید آرمان های انقلاب و بنیان گذار انقلاب را بازخوانی کنیم، گفت: این مکتب امام و انقلاب است که کشور ایران را از زیر سلطه ظلم و جور رها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه پیام مهم نماز جمعه دعوت همه مردم به تقوا است، اظهار کرد: 12 بهمن ماه سالروز تاریخ ورود امام خمینی (ره) به خاک ایران است و دشمن برای جلوگیری از این اقدام همه تلاش خود را کردند ولی در مقابل اراده مردم نتوانستند بایستند.

وی با بیان اینکه دهه فجر ایام مبارکی است و باید آرمان های انقلاب و بنیان گذار انقلاب را بازخوانی کنیم، گفت: این مکتب امام و انقلاب است که کشور ایران را از زیر سلطه ظلم و جور رها کرد و امروز انقلاب مردم ایران را نجات داد.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه متأسفانه ای عده ای برکات انقلاب را فراموش می کنند، افزود: این مکتب انقلاب است که انسان ها را تربیت می کند تا در برابر ظلم و جور ایستادگی کند و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز آن شاخصه انقلابی است که شاگرد بزرگ مکتب امام است.

نقوی با اشاره به تقدیم بیش از شش صد شهید دوران دفاع مقدس، دوران انقلاب و مدافعان حرم بیان کرد: این شهرستان مفتخر است که در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب موجب رهایی مردم ایران از ظلم و جور شد

انقلاب موجب رهایی مردم ایران از ظلم و جور شد