مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-31سياسي

آثار افول آمریکا دیده می شود/ معامله قرن ننگین است


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا بابیان اینکه آثار سقوط و افول آمریکا دیده می شود، گفت: امروز زمانی پدید آمده که سوخت سیاسی و معنوی حکومت آمریکا به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بابیان اینکه آثار سقوط و افول آمریکا دیده می شود، بیان کرد: حکومتی که سوخت سیاسی و معنوی اش تمام شده به افول گرفتار می شود و امروز شاهد هستیم که آمریکا درهم ریخته شده است، در سیاست داخلی آمریکا نیز شاهد هستیم که دو حزب دموکرات و جمهوری خواه به جان هم افتاده و به هم اتهاماتی را می زنند که در کمتر قاموسی آن را سابقه داریم لیکن شرایط امروز این سوال پیش می آید که آیا این دموکراسی است؟ وی افزود: وقتی کارایی یک رییس جمهور تمام می شود بر روی پست ترین جریانات سرمایه گذاری می کنند و برای رأی از صهیونیست ها مایه می گذارند اما هیچ فایده ای هم برایشان ندارد، حتی کار به جایی رسیده که طرح ننگین معامله را مطرح می کنند اما آن قدر این آش شور شده که رییس مجموعه فلسطین هم دیگر صدایش درآمده و می گوید فلسطین قابل معامله و فروش نیست.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه این حماقت ها برای مقداری رأی صهیونیست ها در آمریکا از سوی ترامپ رخ می دهد، گفت: واقعاً ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار افول آمریکا دیده می شود/ معامله قرن ننگین است

آثار افول آمریکا دیده می شود/ معامله قرن ننگین است