مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-31سياسي

آقای استاندار تکلیف امهال وام ها را روشن کنید


امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: آقای استاندار تکلیف امهال وام های زلزله را روشن کنید، اجازه ندهید، برخی اخبار زد و نقیض با روح و روان مردم بازی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، امام جمعه اسلام آباد غرب در خطبه های این هفته شهرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک ضرورت برای جامعه و یک حادثه جهانی و تاریخی بود، این انقلاب یک انقلاب موفق است.

حجت السلام محمد طه مهری، تصریح کرد: هدف ما در انقلاب ریشه کن کردن فقر بود و به سمت آن در حرکت هستیم، علیرغم 8 سال جنگ، تحریم های ناجوانمردانه و بی تدبیری برخی مسئولان، انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشته است.

وی تاکید کرد: ظلم، فساد، آبادانی، پیشرفت قبل و بعد از انقلاب بایستی گفته شود، برخی سر سفره انقلاب نشسته اند نمک میخورند و نمکدان می شکنند، خدمات نظام را قاطعانه بیان کنید.

حجت الاسلام مهری گفت: نظریه حق الناس بودن انتخابات، یعنی ضمانتی برای انتخابات سالم و امن که توسط رهبری بیان گردید، عموم مردم هم حق الناس را رعایت کنند.

وی افزود: اگر لازم باشد و برخی افراد از شیطنت ها دست برندارند، حتما در تریبون ها برای مردم رسوا خواهند شد امام جمعه اسلام آباد غرب در ادامه تاکید کرد: یک بام و دو هوا در بحث منطقه جنگی قایل پذیریش نیست، که در برخی شهرستان ها اجرا، برخی سازمان ها و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار تکلیف امهال وام ها را روشن کنید

آقای استاندار تکلیف امهال وام ها را روشن کنید