مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-31سياسي

فریب مردم در تبلیغات انتخابات ظلم در حق الناس است


امام جمعه بجنورد با تأکید بر رعایت حق الناس در انتخابات گفت: ازجمله مصادیق ظلم در حق الناس، فریب مردم در تبلیغات کاندیداهای انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سالروز ورود امام به کشور و آغاز دهه فجر اظهار کرد: 12 و 22 بهمن روزهای فراموش نشدنی انقلاب هستند و این ایام به پشتوانه خون سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز می کنیم.

وی حضور 10 روزه امام را برای نابودی پایگاه های ظلم در کشور کافی دانست و افزود: انقلاب ما قلب تاریکی را شکافت و انقلاب موقوفه امام برای ملت ماست و هرسال باید زحمات و رنج های به دست آمدن آن را یادآوری کرد.

امام جمعه بجنورد با تأکید بر این که انقلاب میراث امام و شهداست، تأکید کرد: انقلاب اسلامی شوک و ضربه نخست به جبهه استکبار بود که در پی آن تسخیر لانه جاسوسی و دفاع مقدس ایجاد شد و ملت ایران در همه پیروز شد.

وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم عراق علیه حضور آمریکا در این کشور گفت: این راهپیمایی اعتراضی پدیده ای بود از برکت شهادت سردار سلیمانی و علیه آمریکا یکپارچه شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به موضوع انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخابات حق الناس است یعنی هرکسی که لایق است، حق دارد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب مردم در تبلیغات انتخابات ظلم در حق الناس است

فریب مردم در تبلیغات انتخابات ظلم در حق الناس است