مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-31سياسي

معامله قرن بزرگترین جنایت آمریکا و صهیونیزم علیه جهان اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: معامله قرن بزرگترین جنایت آمریکا و صهیونیزم علیه جهان اسلام و نشانگر ماهیت استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ ایران و جهان باز کرد، قبل از پیروزی انقلاب، مجموعاً 8 هزار پزشک وارداتی مشغول به کار بودند که سواد بالایی نداشتند، اما امروز کشور پیشرفت های بسیاری در حوزه بهداشت و درمان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: امروز امید به زندگی در کشور از 54 سال به 78 سال رسیده و شاید برخی تجهیزات و داروها به کشور وارد شود، اما از نظر متخصصان پزشکی پیشرفت چشمگیری داشته ایم که به برکت انقلاب است.

در حال حاضر بیش از 100 هزار پزشک متخصص در کشور فعالیت دارند.

دری نجف آبادی بیان کرد: تولید برق 6500 مگاواتی کشور امروز به ظرفیت تولید 80 هزار مگاوات رسیده و انشعابات گاز 213 هزار بود که امروز به بیش از 11 میلیون انشعاب افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به طرح معامله قرن آمریکا و صهیونیست ها خاطر نشان کرد: دشمنان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن بزرگترین جنایت آمریکا و صهیونیزم علیه جهان اسلام است

معامله قرن بزرگترین جنایت آمریکا و صهیونیزم علیه جهان اسلام است