مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-31سياسي

خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو باعث نزدیکتر شدن نابودی رژیم صهیونیستی می شود


امام جمعه دندی با اشاره به مطرح شدن معامله قرن توسط ترامپ گفت: خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو مانند به دنیا آوردن نوزاد مرده است که باعث می شود نابودی رژیم صهیونیستی نزدیکتر شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام علی خورشیدی اطهر امروز در خطبه های نماز جمعه با توصیه تقوا اظهار داشت: عالم هستی بر اساس حق آفریده شده و متقین چون در مسیر حق گام بر می دارند از برکات آن متنعم هستند.

  وی با گرامیداشت آغاز چهل و یکمین دهه فجرافزود: انقلاب اسلامی یک حقیقت و یک حادثه تاریخی تاثیرگذار است، جهان کنونی به دوقطب مستضعف و مستکبر تقسیم شده و در قطب مستضعف به صورت کامل استضعاف دیده می شود و در قطب مستکبر هم استکبار به تمام معنی هست قدرت اقتصاد ابزارهای فرهنگی راهبردهای اجتماعی همگی در دست او بود و دهه فجر این معادله را بر هم زد، استکبار را از قدرت خود پایین کشید و به دفاع از مستضعفان پرداخت.

خطیب نماز جمعه دندی با بیان اینکه آنچه توانسته انقلاب اسلامی را به اصول خود نزدیک کند و ماندگار باشد سه عنصر عقیده اسلامی، حضور مردم و سوم قوت رهبری است، ادامه داد: تا زمانی که این سه باهم باشند آینده روشن و به اهداف عالی هم می رسیم و چون دشمن اینها را ندارد رو به زوال است و ضعیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو باعث نزدیکتر شدن نابودی رژیم صهیونیستی می شود

خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو باعث نزدیکتر شدن نابودی رژیم صهیونیستی می شود