مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-31فرهنگي

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات دبیر جشنواره فیلم فجر


در پی اظهارات دبیر جشنواره فیلم فجر در نشست خبری جشنواره فجر درخصوص دلیل نپذیرفتن فیلم های ویدیویی، روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران متنی را منتشر کرد.

- واکنش کانون کارگردانان به اظهارات دبیر جشنواره فیلم فجر در پی اظهارات دبیر جشنواره فیلم فجر در نشست خبری جشنواره فجر درخصوص دلیل نپذیرفتن فیلم های ویدیویی، روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران متنی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پاسخ روابط عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران به شرح زیر است: از استدلال دبیر محترم جشنواره فیلم فجر درخصوص نپذیرفتن آثار ویدئویی در جشنواره و انتساب آن به کانون کارگردانان متعجب شدیم.

تمامی جشنواره های معتبر جهان فیلم ها را بر اساس کیفیت و موضوع فارغ از سانسور انتخاب می کنند و تفکیکی بین سینمایی و ویدیویی ندارند که باید درسی برای جشنواره فیلم فجر باشد ولی درخصوص استدلال جهت دار ایشان باید گفت مگر تشکل های تهیه کنندگی طبق اساسنامه خود می توانند تهیه کننده ای را که فقط فیلم ویدئویی ساخته عضو کنند؟! و همینطور دیگر صنوف سینمایی! چگونه است که وقتی کارگردانی می خواهد فیلمش در جشنواره نباشد تهیه کننده محترم را صاحب فیلم می دانید ولی در بحث پروانه ویدیویی پای کانون کارگردانان را وسط می کشید؟ کانون کارگردانان اجازه نخواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات دبیر جشنواره فیلم فجر

واکنش کانون کارگردانان به اظهارات دبیر جشنواره فیلم فجر