مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-31سياسي

روستای درسجین به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ایران راه یافت


ششمین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب با همکاری و مشارکت نهادها و سازمان های مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود که فراخوان شرکت در این جشنواره تیرماه امسال به همه استان ها و نهادهای مربوطه ارسال شد و فراخوان ارسال مستندات روستاها نیز در آذرماه امسال اعلام شد و با توجه به استقبال روستاهای شرکت کننده، مهلت شرکت روستاها در این جشنواره تا 15 دی ماه تمدید شد.

آیسان صادقی روز جمعه درجمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اعلام فراخوان ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، یکهزار و 419 روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور آثار و مستندات خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردند.

وی تصریح کرد: هیات داوران این جشنواره در مرحله اول 126 روستا و منطقه عشایری را برای داوری در مرحله دوم انتخاب کردند و داوران مرحله دوم جشنواره از میان 126 اثر راه یافته به این مرحله 60 روستا و منطقه عشایری از 23 استان رابه عنوان برگزیدگان مرحله دوم برای داوری نهایی معرفی کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: روستای تروریستی و تاریخی درسجین از توابع شهرستان ابهر که پیشینه تاریخی بیش از 300 سال دارد و از روستاهای دارای کتابخانه عمومی است به مرحله نهایی ششمین جشنواره روستاها و عشایر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای درسجین به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ایران راه یافت

روستای درسجین به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ایران راه یافت