مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 18:452020-01-31فرهنگي

«تئاتر مستقل تهران» میزبان سه گروه برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی


نمایش های «مشق شب»، «دریم لند» و «است» از مجموعه نمایش های برگزیده بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به زودی در «تئاتر مستقل تهران» روی صحنه می روند.

- تئاتر مستقل تهران میزبان سه گروه برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی نمایش های مشق شب ، دریم لند و است از مجموعه نمایش های برگزیده بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به زودی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران، این سه نمایش منتخب که در بیست و دومین رویداد تئاتر دانشگاهی ایران مورد توجه داوران، تماشاگران و منتقدان قرار گرفتند از پانزدهم بهمن ماه اجراهای خود را در تئاتر مستقل تهران آغاز می کنند.

بر این اساس، نمایش است کاری از گروه تئاتر است به کارگردانی پرنیا شمس از روز 15 بهمن و از ساعت 19 کار خود را در مجموعه مستقل آغاز می کند.

در این نمایش پروانه ذابح، یاسمن رسولی، ترانه یوسفی، شادی صف شکن، مهتاب کریمی، صدف ملکی، ماهور میرزانژاد ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل نمایش می توان به نویسندگان: پرنیا شمس و امیر ابراهیم زاده، تهیه کننده: نوید محمدزاده، مدیر پروژه: روح اله زندی فرد، طراح صحنه: پوریا اخوان، طراح نور: علیرضا میرانجم، طراح لباس: لیلا طاهری، دستیار کارگردان: علی میرزایی، طراح تیزر: عمران هاشمی، ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تئاتر مستقل تهران» میزبان سه گروه برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی

«تئاتر مستقل تهران» میزبان سه گروه برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی