مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 22:552020-01-31بين الملل

سنا طرح احضار شهود به جلسه استیضاح ترامپ را رد کرد


آدام شیف رییس گروه دموکرات استیضاح کننده ترامپ: حضور نیافتن شاهدان در جلسه استیضاح به بدعتی خطرناک در تاریخ آمریکا تبدیل خواهد شد - رییس اقلیت دموکرات مجلس سنای آمریکا افزود: سناتور های جمهوریخواهی که تصمیم بگیرند برخلاف خواست مردم حرکت کنند باید خود را برای (عواقب) تصمیم شان آماده کنند.

نتایج رای گیری امروز هنوز مشخص نشده است، اما حتی در بیانیه سناتور (لامار) الکساندر (Lamar Alexander) هرچند وی مخالفت خود با ارائه مدارک جدید را اعلام کرد، اما گفت: ثابت شده است که رییس جمهور کاری را انجام داد که به آن متهم شده بود! وی (سناتور لامار الکساندر) تصمیم خود را درباره ارائه مدارک جدید و حضور شاهدان جدید در جلسه محاکمه استیضاح اتخاذ کرد و این تصمیم مشخص است، اما سناتور (لامار الکساندر) یک سناتور ارشد جمهوریخواه است که با صدای بلند همان چیزی را بیان می کند که به نظر من اکثر سناتور های جمهوریخواه در محافل خصوصی آن را اعلام کردند و گفتند که رییس جمهور (ترامپ) از ارائه کمک نظامی امتناع کرد تا اوکراین را وادار کند که در انتخابات به وی (دونالد ترامپ) کمک کند.

فساد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شومر خاطر نشان کرد: آن ها (سناتور های جمهوریخواه) همچینن معتقدند که رییس جمهور (ترامپ) در تحقیقات کنگره درباره این اقدام نادرست، مداخله کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنا طرح احضار شهود به جلسه استیضاح ترامپ را رد کرد

سنا طرح احضار شهود به جلسه استیضاح ترامپ را رد کرد