مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 01:302020-01-31ورزشي

بهبود سلامت روانی کودکان سیل زده کنارک در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی


سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از اعزام یک تیم متشکل از مربیان آموزش دیده به روستاهای اطراف شهرستان سیل زده کنارک خبر داد.

- بهبود سلامت روانی کودکان سیل زده "کنارک" در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از اعزام یک تیم متشکل از مربیان آموزش دیده به روستاهای اطراف شهرستان سیل زده کنارک خبر داد.

علی شریف نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی طی سالیان گذشته در ارتباط با مباحث تربیت مربی برای کودکان و نیز مقوله بازی درمانی برای این طیف به صورت گسترده و هدفمند برنامه ریزی کرده و موفق شده است تا کنون چندین دوره را برای کودکان سالم و نیز کودکان مبتلا به اوتیسم برگزار کند، اظهار کرد: در همین راستا موفق به برگزاری دوره های بین المللی شدیم و انجمن مربوطه را نیز همراه با دانشگاه بازل سوییس در راستای تربیت مربیانی که با کودکان فعالیت می کنند و نیز در حوزه بازی درمانی به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد: کودکان نیازهای متفاوت جسمانی و روانی نسبت به افراد بزرگسال دارند و مربیان باید از مسائل مربوط به این طیف در حوزه ورزشی، روانشناسی و رفتار حرکتی مطلع باشند، بنابراین برنامه های مربوطه در راستای کمک به کودکان مناطق بحران زده اعم از سیل زدگان، زلزله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود سلامت روانی کودکان سیل زده کنارک در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی

بهبود سلامت روانی کودکان سیل زده کنارک در دستور کار پژوهشگاه تربیت بدنی