مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 04:002020-02-01سياسي

گام بعدی مجلس سنا در پی هموار شدن مسیر تبرئه ترامپ


مجلس سنای آمریکا به احتمال زیاد هفته آینده درباره تبرئه یا مجرم شناختن رییس جمهوری در خصوص دو بند اتهامی استیضاح او، رای گیری خواهد کرد.

- مجلس سنای آمریکا به احتمال زیاد هفته آینده درباره تبرئه یا مجرم شناختن رییس جمهوری در خصوص دو بند اتهامی استیضاح او، رای گیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میچ مک کانل رهبر جمهوری خواه سنا در بیانیه ای گفته است حالا سناتورها در میان خود، و با مدیران مجلس نمایندگان و وکلای دونالد ترامپ رییس جمهوری غور و مشورت خواهند کرد تا درباره گام های بعدی و آماده شدن برای پایان محاکمه استیضاح در روزهای آینده تصمیم بگیرند.

برای برکناری رییس جمهوری دو سوم اعضای سنا باید با به بی کفایتی او رای مثبت بدهند.

جمهوری خواهان اکثریت مجلس سنا را در دست دارند و هیچ کدام از اعضای این حزب در سنا به قصد خود برای رای به برکناری ترامپ اشاره ای نکرده اند.

در عوض همه چشم ها به چند دموکراتی دوخته خواهد شد که ایالت هایی را با گرایش جمهوری خواه نمایندگی می کنند و تلویحا از احتمال رای خود به تبرئه رییس جمهوری صحبت کرده اند.

هر رای مثبت دموکرات به تبرئه رییس جمهوری یک پیروزی نمادین برای رییس جمهوری خواهد بود و به احتمال زیاد ابزاری تبلیغاتی در کارزار انتخاباتی او خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بعدی مجلس سنا در پی هموار شدن مسیر تبرئه ترامپ

گام بعدی مجلس سنا در پی هموار شدن مسیر تبرئه ترامپ