مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-01سياسي

اعتبارات صندوق ملی گره گشای آبخیزداری البرز شد


حامد فرضی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با دستور مقام معظم رهبری طی سال گذشته و امسال اعتبارات خاصی به طرح های آبخیزداری کشور اختصاص یافت که سهم استان البرز قابل توجه بود.

وی ادامه داد: تخصیص این اعتبار موجب شد تا طرح های آبخیزداری استان البرز به ویژه در محدوده 2سد کرج و طالقان با پیشرفت خوبی اجرایی شود که این طرح ها به نسبت 40 سال گذشته قابل قیاس نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز به اجرای طرح های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی که به دستور مقام معظم رهبری اختصاص داده شده، اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تخصیص این اعتبارات در این 2 سال نبود، نمی توانستیم از محل بودجه استانی طرحی را پیش ببریم.

فرضی افزود: سال گذشته از محل این صندوق 20 میلیارد تومان به البرز اختصاص یافت و امسال سهمیه 36 میلیارد تومانی برای البرز پیش بینی کرده بودند که با پیگیری های فراوان موفق به دریافت تخصیص 46 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی شدیم و البرز 2 تا سه برابر استان هایی وسیع کشور موفق به دریافت اعتبار شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: این تامین اعتبار را به دلیل وجود 2 سد مهم و حیاتی کرج و طالقان که تامین کننده آب شرب، کشاورزی و صنعت سه استان تهران، البرز و قزوین است توانستیم بگیریم و نیاز است تا در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات صندوق ملی گره گشای آبخیزداری البرز شد

اعتبارات صندوق ملی گره گشای آبخیزداری البرز شد