مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-01ورزشي

سلطانی فر: جام خوشه چین با هدف استعدادیابی روستاییان برگزار شد


وزیر ورزش و جوانان گسترش ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در روستاییان، شناخت و پرورش افراد مستعد روستایی در رشته های مختلف را مهم ترین هدف برگزاری جام خوشه چین عنوان کرد.

- وزیر ورزش و جوانان گسترش ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در روستاییان، شناخت و پرورش افراد مستعد روستایی در رشته های مختلف را مهم ترین هدف برگزاری جام خوشه چین عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری مسابقات جام خوشه چین اظهار کرد: با تلاش و کوشش همکاران مان در وزارت ورزش و جوانان و با همت مدیران کل استان های مختلف موفق شدیم یک دوره مسابقات پرشور و باشکوه را تحت عنوان جام خوشه چین برگزار کنیم.

وی گفت: این مسابقات بعد از چند دهه با حضور بیش از 700 هزار نفر از جوانان روستایی در رده سنی 15 تا 18 سال در شش رشته برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا زمینه حضور تمام استعدادهای موجود در کشور را در این مسابقات فراهم کنیم.

وی گفت: طی چند ماه گذشته این مسابقات در سطح روستاها، شهرستان ها و بین استان های مختلف در پنج منطقه برگزار شد و در نهایت مرحله ملی این رقابتها به خاطر امکانات مناسبی که در استان فارس وجود داشت مرحله ملی این مسابقات در این استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: جام خوشه چین با هدف استعدادیابی روستاییان برگزار شد

سلطانی فر: جام خوشه چین با هدف استعدادیابی روستاییان برگزار شد