مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-01فرهنگي

راهیابی درسجین ابهر به جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: روستای درسجین که پیشینه تاریخی آن به قبل اسلام برمی گردد، به مرحله نهایی ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران راه یافت.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: روستای درسجین که پیشینه تاریخی آن به قبل اسلام برمی گردد، به مرحله نهایی ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران راه یافت.

آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اعلام فراخوان ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، 1419 روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور آثار و مستندات خود را به دبیرخانه مرکزی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردند.

وی با بیان این که هیئت داوران این جشنواره در مرحله اول، 126 روستا و منطقه عشایری را برای داوری در مرحله دوم انتخاب کردند، ادامه داد: داوران مرحله دوم این جشنواره از میان 126 اثر راه یافته به این مرحله 60 روستا و منطقه عشایری از 23 استان رابه عنوان برگزیدگان مرحله دوم این جشنواره برای داوری نهایی معرفی کردند.

این مسئول با اشاره به راه یابی روستای درسجین ابهر به عنوان تنها روستای انتخاب شده در استان زنجان به مرحله نهایی، خاطرنشان کرد: درسجین در مرحله نهایی با 54 روستای راه یافته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی درسجین ابهر به جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران

راهیابی درسجین ابهر به جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران