مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-01پزشكي

اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در 17 مرکز سلامت نهاوند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کودکان با سابقه واکسیناسیون ناقص در 17 مرکز خدمات جامع سلامت، - ایسنا/همدان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در کودکان با سابقه واکسیناسیون ناقص در 17 مرکز خدمات جامع سلامت، دو پایگاه سلامت و 78 خانه بهداشت روستایی شهرستان خبر داد.

مؤمنعلی دارابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خانواده های ساکن در شهرستان نهاوند که کودکان متولد 1395/2/1 تا 97/2/16 دارند می توانند برای واکسیناسیون فلج اطفال کودکشان با مراجعه به مراکز سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت روستای محل زندگی خود اقدام کنند.

وی افزود: واکسن تزریقی فلج اطفال، برنامه تکمیلی واکسیناسیون در برابر این بیماری است که براساس توصیه سازمان جهانی ‏بهداشت همه کودکان باید واکسینه شوند، دریافت نوع تزریقی این واکسن از سال 1395 در اکثر کشورها ‏از جمله ایران دچار وقفه شد اما حالا این مشکل برطرف شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تأکید کرد: خانواده ها برای دریافت این واکسن حتماً باید به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و نیروهای بهداشت و درمان به درب منازل مراجعه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در 17 مرکز سلامت نهاوند

اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در 17 مرکز سلامت نهاوند