مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-01بين الملل

روسیه: پاتک ارتش سوریه حمله شدید تروریست ها به حلب را ناکام گذاشت


مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه گفت که اگر پاتک ارتش سوریه به مواضع تروریست ها نبود آنها حمله بزرگی را علیه مناطق حلب و حماه انجام داده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که ارتش سوریه طی یک عملیات پاتک در استان ادلب حمله بزرگی را که تروریست ها برای آن علیه حماه و حلب برنامه ریزی کرده بودند ناکام گذاشت.

ژنرال یوری بورنکوف رییس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه  روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: همزمان با عقب نشینی عناصر مسلح به عمق منطقه کاهش تنش در ادلب مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تجهیزات به تصرف نظامیان سوری درآمد که بخشی از آنها ساخته غربی هاست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، در ادامه این بیانیه آمده است: این نشانگر توانایی های رزمی بالای تروریست ها است که اگر پاتک ارتش سوریه نبود از آن در حمله به شهرهای بزرگی مانند حماه و حلب استفاده می شد .

رییس مرکز آشتی روسیه گفت: ارتش سوریه در جریان دفع حملات تروریست ها در استان های حلب و ادلب موفق شد یازده دستگاه تانک، 19 دستگاه زره پوش و 62 خودروی مجهز به سلاح سنگین، چهار موشک انداز و 38 توپخانه و چهار فروند پهپاد و دیگر تجهیزات را به غنیمت گرفتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: پاتک ارتش سوریه حمله شدید تروریست ها به حلب را ناکام گذاشت

روسیه: پاتک ارتش سوریه حمله شدید تروریست ها به حلب را ناکام گذاشت