مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-01سياسي

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد


در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با ورود حضرت امام به میهن اسلامی زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین نواخته شد.

- ایسنا/مرکزی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با ورود حضرت امام به میهن اسلامی زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین نواخته شد.

سیدعلی آقازاده امروز شنبه، 12 بهمن ماه، در آیین نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین، اظهار کرد: درود خدا بر زنان و مردان و جوانانی که در 12 بهمن 1357 بزرگترین استقبال تاریخ را از منجی و آزادکننده ایران از قید ستم رقم زدند، همین مردم در خرداد 1368 نیز بزرگترین بدرقه را از رهبر کبیر انقلاب در تاریخ ثبت کردند.

وی افزود: این مردم تا امروز راه امام راحل را با صلابت و قدرت و اراده ای آهنین استمرار بخشیدند و در راستای تجلی آرمان های اسلامی همچنان خط شهادت و مقاومت را پاس می دارند.

استاندار مرکزی با اشاره به تقدیم ده ها هزار شهید و صدها هزار جانباز در راه انقلاب گفت: قطعا هیچ قدرتی نمی تواند خون این شهدا و ایثارگران را نادیده بگیرد و این ملت غیور اجازه به انحراف کشیده شدن راه امام راحل و انقلاب را نمی دهند، چرا که ما در این راه شهید سلیمانی ها، بهشتی ها و رجایی ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد

زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد