مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-01بين الملل

ویروس کرونا صنعت خودروسازی جهان را فلج می کند!


کارشناسان به تازگی نسبت به شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و تبعات منفی آن بر صنعت خودروسازی در جهان هشدار داده و ابراز نگرانی کرده اند.

- کارشناسان به تازگی نسبت به شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و تبعات منفی آن بر صنعت خودروسازی در جهان هشدار داده و ابراز نگرانی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و مناطق شرق آسیا، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران در خصوص تاثیرات و تبعات منفی آن بر صنعت خودروسازی در جهان هشدار داده اند.

چند روز پیش بود که شرکت ژاپنی تویوتاموتورز اعلام کرد در پی شیوع ویروس کرونا ، تمامی کارخانه های در چین را اعم از قطعه ساز و خودروساز، تا تاریخ 9 فوریه تعطیل خواهد کرد.

البته با گسترش روزافزون و نگران کننده تعداد مبتلایان و قربانیان این ویروس خطرناک در چین به نظر می رسد که این تعطیلی مدت زمان بسیار بیشتری به طول بیانجامد و تاثیرات منفی بسیار بیشتری بر صنعت تولید خودرو و قطعه سازی بگذارد.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، تعداد قربانیان ویروس کرونا در چین به 259 نفر رسیده و تاکنون بالغ بر 11 هزار نفر نیز در 19 کشور جهان به آن مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا صنعت خودروسازی جهان را فلج می کند!

ویروس کرونا صنعت خودروسازی جهان را فلج می کند!