مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-01اقتصادي

51 پروژه در دهه فجر در ثلاث باباجانی افتتاح و کلنگ زنی می شود


یدالله شکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دهه فجر 45 پروژه با 20 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و 6 پروژه با 81 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد شد.

وی، گازرسانی به 15 روستا، اجرای طرح هادی در60 روستا، برق رسانی به 13 روستای جا به جا شده پس از زلزله و همچنین آبرسانی به 15 روستای جدید را از جمله مهم ترین پروژه های قابل افتتاح ثلاث باباجانی در دهه فجر اعلام کرد.

شکری همچنین طرح آبیاری و چاله کنی (آماده کاشت نهال) 165 هکتار باغ زیتون، انگور و انجیر با 51 میلیارد تومان از منابع دولتی، اجرای طرح آبخیزداری با 1.

5 میلیارد تومان، نصب 171 آبگرمکن خورشیدی برای روستاهای صعب العبور و احداث فضاهای ورزشی مانند استخر و زمین چمن فوتبال با چهار میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه های این شهرستان دانست که در سال جاری اجرا شده است.

او مهم ترین پروژه شهرستان را احداث تونل سیاطاهر در محور جوانرود به ثلاث باباجانی با 65 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد که در ایام دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد.

شکری در ادامه؛ برگزاری همایش حقوق شهروندی، برگزاری یادواره 137 شهید والامقام شهرستان، برپایی 40 میز خدمت در سطح شهرستان، همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده های معظم شهدا را از دیگر برنامه های این شهرستان در دهه فجر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 پروژه در دهه فجر در ثلاث باباجانی افتتاح و کلنگ زنی می شود

51 پروژه در دهه فجر در ثلاث باباجانی افتتاح و کلنگ زنی می شود