مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-01سياسي

سه مدرسه ایام دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سه مدرسه با 22 کلاس درس ایام الله دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

- محمدرضا بیکی در گفت وگو با خبرنگارمهر اظهارکرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه با 22 کلاس درس در خراسان جنوبی افتتاح می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این سه مدرسه در مجموع دو هزار و 120 مترمربع زیربنا دارد، بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالع بر 6 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

بیکی با تأکید بر اینکه از جمله اولویت های نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در استان است، بیان کرد: همچنین استانداردسازی سیستم گرمایشی 245 مدرسه در خراسان جنوبی با هزار و 86 کلاس درس و با اعتباری در حدود 16 میلیارد تومان نیز در این ایام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: کلنگ احداث 46 مدرسه با 70 کلاس درس نیز در دهه فجر به زمین زده می شود که این پروژه بر اساس مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی و بنیاد برکت ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیربنای این مدارس در حدود پنج هزار و 144 متر مربع است، یادآور شد: این مدارس با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مدرسه ایام دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

سه مدرسه ایام دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد