مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-01اجتماعي

تردد در محور های جنوب آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان پذیر است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید تردد در محورهای مهاباد - بوکان و مهاباد - سردشت-بوکان بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

- ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در شهرهای جنوب آذربایجان غربی افزود: با توجه به کولاک شدید در محور مهاباد_ بوکان، گردنه جواله رشان، گردنه زمزیران در محور سردشت، گردنه آفان در محور میرسه آفان و گردنه سری میدان در محور مهاباد پسوه تردد در این محورها به سختی و بدون زنجیر چرخ مقدور نیست.

وی با تاکید بر اینکه برف روبی در محورهای ارتباطی و شریانی استان تداوم دارد عنوان کرد: رانندگان از مسافرت های غیرضروری جدا خودداری کرده و یا از جاده های جایگزین در مسیر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای فصل بارش امسال، بیش از 43 میلیون و هشت هزار مترمکعب برف روبی در استان انجام شده که رقم قابل توجهی است افزود: این میزان برف روبی در مسیرهای بین شهری، جاده های اصلی و فرعی، روستایی و مرزی آذربایجان غربی انجام شده تا شاهد روان شدن تردد در محورهای شمالی و جنوبی استان باشیم.

شکری اضافه کرد: در فصل بارش امسال همچنین بیش از 16 هزار و 600 تن نمک در جاده های استان برای برف روبی مورد استفاده قرار گرفته که البته این امر همراه با رعایت استانداردها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محور های جنوب آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در محور های جنوب آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان پذیر است