مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-01سياسي

وزیر آموزش و پرورش: در منطق انقلاب اسلامی، مدرسه جایگاه والایی دارد


وزیرآموزش وپرورش درآیین نواختن زنگ انقلاب، با اشاره به برگزاری جلسات شورای انقلاب اسلامی در مدرسه علوی درآن زمان، مدرسه را کانون یادگیری و تحولات اجتماعی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محسن حاجی میرزایی درآیین نمادین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی که در دبستان رفاه منطقه 12شهر تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهارکرد: خداوند را شاکرم که امروز در چنین مکان شریفی در خدمت انسان های بزرگ و ارزشمندی هستم.

وی افزود: یکی از توصیه های قرآنی ما یادآوری ایام الله و روزهای الهی است، روزهایی که تجلی بارز و آشکاری از قدرت الهی نمود پیدا می کند .

وزیرآموزش وپرورش خاطرنشان کرد: درایام الله، جامعه جلوه های نابی از قدرت نمایی خالق هستی را برخلاف عادت های متعارف شاهد است.

وی اضافه کرد: یکی از رسالت های انبیا این بوده است که مردم را به یادآوری این روزها دعوت کنند.

حاجی میرزایی تصریح کرد: بنابراین گرامیداشت ایام الله دستور الهی است که در روح و روان انسان ها اثر می گذاردلذا این مراسم تشریفاتی نیست و دارای اثر تربیتی است.

وزیرآموزش وپرورش با بیان اینکه در12بهمن ماه شاهد اشتیاق وصف ناپذیری بودیم،گفت: برای هم سن و سالان من آن روزها روزهای به یادماندنی است؛ در12بهمن ماه جمعیتی با 33 کیلومتر از مردم شکل گرفت که استقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: در منطق انقلاب اسلامی، مدرسه جایگاه والایی دارد

وزیر آموزش و پرورش: در منطق انقلاب اسلامی، مدرسه جایگاه والایی دارد