مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-01سياسي

اولین تقویم جامع گردشگری استان مرکزی تدوین شد


مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار تقویم جامع گردشگری استان مرکزی مشتمل بر ایام مربوط به آیین و رسوم، مشاهیر و مفاخر، - جشنواره ها و روزهای خاص تدوین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا ایزدی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نمایشگاه ها، جشنواره ها، همایش ها، استارت آپ ها و سایر رویدادهای گردشگری در امر بازاریابی و تبلیغات گردشگری و به منظور تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان در راستای حمایت و برند سازی آنها، به همت معاونت گردشگری در ماه های اخیر مطالعه اولیه ای روی رویدادهای گردشگری استان انجام گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: در این تقویم 45 رویداد گردشگری و فرهنگی استان معرفی شده است که علاقه مندان می توانند برای مشاهده این تقویم به پورتال اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آدرس www.

markazitourist.

ir مراجعه کنند.

وی گفت: انتظار می رود با تدوین تقویم سالیانه رویدادهای گردشگری استان و درج این رویدادها در تقویم سالیانه استانی و کشوری بتوانیم نسبت به تقویت و معرفی هر چه بیشتر آداب و رسوم تلاش کرده و به منظور برند سازی این رویدادهای منتخب گردشگری در راستای جذب گردشگر فرهنگی داخلی و خارجی اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تقویم جامع گردشگری استان مرکزی تدوین شد

اولین تقویم جامع گردشگری استان مرکزی تدوین شد