مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:072020-02-01اجتماعي

زنگ انقلاب در مهدهای کودک زنجان نواخته شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب و افتتاح مهدکودک آرشیدا در زنجان با اشاره به اینکه فعالان حوزه کودکان و نوجوانان رسالت بسیار مهمی برعهده داردند، گفت: انتقال مفاهیم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل آینده به ویژه نونهالان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به این مهم باید بیشتر توجه کرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه بر مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی استان نظارت های جدی انجام می گیرد، گفت: آموزش ارائه شده در مهدهای کودک به دلیل نگهداری نونهالان در آنها از حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که آنان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

محمد محمدی قیداری افزود: شخصیت کودکان در این دوران شکل می گیرد و بر این مبنا بهترین بسته های آموزشی در مهدهای کودک و با بهره گیری از مربیان مجرب و زبده در نظر گرفته شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته در ایام الله دهه فجر امسال 54 واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های زنجان، خدابنده، ایجرود، ابهر و طارم به همراه 14 پروژه اشتغالزایی و خدماتی افتتاح می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در مهدهای کودک زنجان نواخته شد

زنگ انقلاب در مهدهای کودک زنجان نواخته شد