مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-01اجتماعي

احداث 54 واحد مسکونی برای مددجویان استان زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از احداث 54 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی قیداری قبل از ظهر شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدکودک آرشیدا با بیان اینکه خوشبختانه یکی از برنامه های این اداره کل که به جد دنبال می شود، بحث بازرسی و نظارت از مهدهای کودک در سطح استان است، افزود: با توجه به حساسیتی که نوع فعالیت مهدهای کودک دارد، نظارت بر این مراکز جزو ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه نونهالان، آینده سازان این سرزمین بوده و باید مراقبت های ویژه از این نسل به عمل آید، تصریح کرد: بی شک شخصیت کودکان در دورانی شکل می گیرد که مهدهای کودک تاثیر زیادی در این شکل گیری شخصیت کودکان دارند، به همین خاطر باید مربیان زبده ای در این مراکز حضور یافته و به تربیت نونهالان بپردازند.

محمدی قیداری در ادامه از احداث 54 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان خبر داد و ادامه داد: این واحدها به مددجویان بهزیستی ساکن در شهرستان های زنجان، خدابنده، ایجرود، طارم و ابهر تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر این، شاهد افتتاح 14 پروژه اشتغال زایی و خدماتی در دهه فجر امسال خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به 6000 نونهال در مهدهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 54 واحد مسکونی برای مددجویان استان زنجان

احداث 54 واحد مسکونی برای مددجویان استان زنجان