مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-01اقتصادي

یک واحد فرآوری محصولات معدنی در روستای اعلاء سمنان افتتاح شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یک واحد فرآوری محصولات معدنی در روستای اعلاء سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

- بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه یک واحد فرآوری محصولات معدنی در روستای اعلا سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال در زمینی به مساحت دو هزار و 156 مترمربع احداث شده است.

وی بابیان اینکه این واحد تولیدی سال گذشته 30 میلیارد ریال تسهیلات روستایی دریافت کرده است، افزود: ظرفیت تولید سالانه 95 هزار تن پودر کربنات کلسیم، پودر بنتونیت، پودر زئولیت، پودر میکرونیزه بنتونیت و پودر میکرونیزه کربنات کلسیم در این واحد صنعتی وجود دارد.

ایجاد 16 فرصت شغلی جدید در سمنان رییس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه کاربرد خاص این محصولات در صنایع تولید ام دی اف از ضایعات نیشکر به منظور بوگیری بوی بد محصولات تولیدی است، اضافه کرد: با راه اندازی این واحد برای 16 نفر فرصت شغلی ایجادشده است.

اسودی بابیان اینکه 10 طرح صنعتی و معدنی هم زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان افتتاح می شوند، بیان کرد: این واحدها با سرمایه گذاری 670 میلیارد تومان و اشتغال 900 نفر به طور مستقیم به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد فرآوری محصولات معدنی در روستای اعلاء سمنان افتتاح شد

یک واحد فرآوری محصولات معدنی در روستای اعلاء سمنان افتتاح شد