مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-01سياسي

مرکز توزیع محصولات فرهنگی «نشر شاهد» راه اندازی می شود


مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز توزیع محصولات فرهنگی نشر شاهد در موزه مرکزی شهدا راه اندازی می شود.

- رحیم نریمانی مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار مهر از انتشار تازه ترین نشریه شاهد یاران ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این ویژه نامه به مناسبت اربعین شهید که مصادف با ایام الله دهه مبارک فجر تهیه و تدوین شده است.

همچنین نسخه دیجیتال ویژه نامه شاهد یاران در خصوص زندانیان سیاسی رژیم ستم شاهی (فجر آفرینان 3) تهیه شده است که در سایت نوید شاهد بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: افتتاح مرکز توزیع محصولات فرهنگی نشر شاهد در موزه مرکزی شهدا، برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر در گالری موزه شهدا از برنامه های ویژه این موزه در دهه مبارک فجر خواهد بود.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: موزه شهدا در حال آماده سازی سالن شهدای ترور برای رونمایی از غرفه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

نام گذاری و افتتاح سالن همایش موزه مرکزی شهدا به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، برگزاری نمایشگاه هنری از آثار نقاشی، خطاطی، کاریکاتور و تصویرگری شهدا در گالری موزه مرکزی شهدا و تحت عنوان هنر مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توزیع محصولات فرهنگی «نشر شاهد» راه اندازی می شود

مرکز توزیع محصولات فرهنگی «نشر شاهد» راه اندازی می شود