مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-01فناوري

رکوردشکنی هوآوی در کوتاه ترین زمان


هوآوی به طور رسمی اعلام کرد تعداد کاربرانی که از جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت، یعنی به روزرسانی EMUI 10 استفاده می کنند، از مرز 50 میلیون کاربر گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، هوآوی در ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود عددی حدود 10 میلیون گوشی هوشمند در بازار، از اندروید 10 مجهز به EMUI 10 استفاده می کنند.

EMUI 10 جدیدترین بهینه سازی ها و مدرن ترین قابلیت های ساخت متخصصان هوآوی را با به روزترین نسخه اندروید یعنی Android 10 در هم آمیخته است.

با گذشت زمانی کوتاه از عرضه به روزرسانی یادشده برای گوشی های هوشمند این شرکت، گزارش های جدید از عبور کاربران آن از مرز 50 میلیون نفر خبر می دهند.

به این ترتیب، رکورد قابل توجه اضافه شدن 10 میلیون کاربر به ازای گذشت هر ماه، در مدت زمان پنج ماه از زمان نمایش رسمی EMUI 10، به ثبت رسیده است.

EMUI 10 در ابتدا در کشور چین در از تاریخ 9 آگوست عرضه شد.

از قابلیت های جذاب این به روزرسانی می توان به تم تاریک و البته بهبود عملکرد، با توجه به بهینه سازی های مختلف و وجود به روزرسانی GPU Turbo 3.

0 اشاره کرد که قدرت پردازش گرافیکی را تا 60 درصد بهبود می بخشد.

از طرف دیگر، استفاده از قابلیتی نظیر Link Turbo باعث می شود دسترسی به چند شبکه مانند شبکه نسل چهارم (4G) و Wi-Fi با سرعت انتقال اطلاعات تا 70 درصد بالاتر، امکان پذیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی هوآوی در کوتاه ترین زمان

رکوردشکنی هوآوی در کوتاه ترین زمان