مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:152020-02-01سياسي

دهه فجر فرصت بازخوانی ارزش های ماندگار انقلاب اسلامی است


دهه مبارک فجر یادآور روزهای بالندگی، پایداری و استقامت ملت ایران در برابر طاغوت و نیز بازخوانی ارزش های ماندگار انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای بالندگی، پایداری و استقامت ملت ایران در برابر طاغوت و نیز بازخوانی ارزش های ماندگار انقلاب اسلامی است.

علی میرزایی در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان جدیدالتاسیس خیرساز نیکان کاوه (استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه دخترانه) اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت و شهامت ملتی است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و توانستند با تاسی از قیام امام حسین(ع) در واقعه عاشورا، بر جبهه کفر پیروز شوند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با گذشت 41 سال از عمر با برکت خویش دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است و علاوه بر اینکه به عنوان یک حکومت مقتدر در عرصه های بین المللی تعیین کننده معادلات سیاسی جهان است، به یک الگوی بی بدیل برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان اسلام نیز تبدیل شده است.

فرماندار ساوه در ادامه تصریح کرد: با نگاهی به خدمات نظام اسلامی در نقاط مختلف کشور به خوبی در می یابیم که حجم خدماتی که به برکت انقلاب به مردم ارائه شده به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت بازخوانی ارزش های ماندگار انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصت بازخوانی ارزش های ماندگار انقلاب اسلامی است