مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-01فرهنگي

اجرای 200 برنامه فرهنگی دهه فجر در مازندران/ برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت ایام دهه مبارکه فجر در سراسر استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،عباس زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه در راستای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ،در بهمن ماه امسال بیش از 200 ویژه برنامه فرهنگی و هنری پیش بینی کردیم که در این این ایام در سراسراستان توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران، گفت: همزمان با برگزاری این رویداد ملی، فیلم های این جشنواره از 15 تا 21 بهمن ماه در سینما سپهر ساری نیز اکران خواهد شد و علاقه مندان می توانند از این ظرفیت ویژه استفاده کنند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: امیدواریم پخش فیلم های جشنواره فیلم فجر را در غرب استان نیز به صورت همزمان اکران شود.

این مسؤول درباره اکران این فیلم ها در غرب استان و همچنین امکان برگزاری جشنواره موسیقی فجر در مازندران، تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم که تاکنون شهرهای رامسر، چالوس، نوشهر و آمل برای میزبانی جشنواره اعلام آمادگی کردند.

زارع با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: این اداره کل در موضوع جشنواره کتاب سال مازندران نیز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 برنامه فرهنگی دهه فجر در مازندران/ برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان

اجرای 200 برنامه فرهنگی دهه فجر در مازندران/ برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان