مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-01پزشكي

اولین پارک فناوری سلامت در داخل شهر تهران راه اندازی می شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه راه اندازی اولین پارک علم و فناوری سلامت در داخل شهر تهران کلید خورده است، - در مراسم رونمایی از دستگاه شبیه ساز جراحی آب مروارید اعلام شد اولین پارک فناوری سلامت در داخل شهر تهران راه اندازی می شود معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه راه اندازی اولین پارک علم و فناوری سلامت در داخل شهر تهران کلید خورده است، گفت: اولین پارک علم و فناوری دانشگاه در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع در داخل شهر تهران راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر افشین زرقی امروز در مراسم رونمایی از دستگاه شبیه ساز جراحی آب مروارید ، حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را از ماموریت های مهم دانشگاه عنوان کرد و گفت: تبدیل پژوهش به فناوری، ثروت آفرینی و تولید محصول در همین راستا انجام می شود.

وی با اشاره به راه اندازی شرکت های دانش بنیان برای تکمیل فرایند تولید محصول، اظهار کرد: در حال حاضر 81 شرکت دانش بنیان و 4 مرکز رشد در دانشگاه ایجاد شده و پنجمین مرکز رشد دانشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی مصوب شده است.

دکتر زرقی با اشاره به فعال سازی ستاد کارآفرینی دانشگاه با هدف افزایش دانش فناوری دانشجویان، اظهار کرد: همچنین در این مسیر 46 محصول نوآورانه دانشگاه به مرحله تجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پارک فناوری سلامت در داخل شهر تهران راه اندازی می شود

اولین پارک فناوری سلامت در داخل شهر تهران راه اندازی می شود