مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-01ورزشي

520 برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در مدارس قرچک انجام می شود


مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 520 برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی را د ر 140 واحد آموزشی را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان برگزار شد، اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر در مدارس و واحدهای آموزشی شهرستان برنامه های متنوع و جذاب را خواهیم داشت.

وی گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 520 برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی را در 140 واحد آموزشی را خواهیم داشت.

مدیر آموزش وپرورش قرچک افزود: تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین غبارروبی مزار شهدای شهرستان از برنامه های اولیه در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان قرچک خواهد بود.

بختیاری افزود: نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی و گرامی داشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی با حضور مسؤولین در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان برگزار می شود که یادآور ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را یادآوری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در مدارس قرچک انجام می شود

520 برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در مدارس قرچک انجام می شود