مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-01سياسي

دعوت وزیرآموزش وپرورش از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در22بهمن


وزیرآموزش وپرورش درآغاز دهه فجر و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی( رحمت الله علیه) با صدور پیامی چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

- وزیرآموزش وپرورش درآغاز دهه فجر و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی( رحمت الله علیه) با صدور پیامی چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و آغاز اولین روز از دهه فجر با صدور پیامی چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به عموم مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت و بر حضور پر رنگ آنها در اجتماع بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در بخشی از این پیام، وزیرآموزش وپرورش از فرهنگیان خواست تا در راستای گام دوم انقلاب ضمن تشریح فراز و نشیب ها و دستاوردهای تاریخ انقلاب اسلامی، به کودکان و نوجوانان،در تولید علم و دانش، بومی سازی فناوری و بازآفرینی نهادهای علمی آموزشی و تربیتی و پژوهشی بکوشند و بیش از پیش در ارتقاء و تکوین هویت دینی و ملی اهتمام داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن پیام وزیرآموزش وپرورش به این شرح است: زمستان امسال ودر ایام اندوه فاطمی در حالی به استقبال گرامیداشت روزهای خاطره انگیز پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیرآموزش وپرورش از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در22بهمن

دعوت وزیرآموزش وپرورش از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در22بهمن