مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-01ورزشي

کش وقوس انتخاب رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی / گره ریاست باز می شود؟


بلاتکلیفی یک ساله هیات سوارکاری خراسان شمالی، این بار فعالان این رشته ورزشی را به ستوه آورد و در پی تجمعی، تعدادی از این افراد به نمایندگی از جامعه سوارکاری استان اعتراض خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد لغو برگزاری مجمع هیات ورزشی سوارکاری در خراسان شمالی برای سومین بار باعث شد تا تعدادی از اسب داران، سوارکاران و مالکان اسب در خراسان شمالی به نمایندگی از معترضان به این موضوع در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی تجمعی در راستای اعلام اعتراض و درخواست های خود داشته باشند.

لغو سه باره مجمع انتخاباتی / اسب ترکمن در حال تعطیل شدن است کیوان آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اهمیت برگزاری مجمع سوارکاری و بلاتکلیفی این هیات گفت: بیش از یک سال این هیات ورزشی مهم در خراسان شمالی مسئولیت ندارد و تاکنون برای 3 بار نیز مجمع انتخابات رییس آن لغو شده است.

وی دلایل مدیران ورزش و جوانان استان برای لغو مجامع را غیرقابل قبول دانست و افزود: اسب ترکمن به عنوان ثروتی در خراسان شمالی است که صنعت آن گره خورده به امور ورزشی است و اگر این حوزه نیز فعال نباشد، تولید اسب ترکمن در استان تعطیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کش وقوس انتخاب رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی / گره ریاست باز می شود؟

کش وقوس انتخاب رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی / گره ریاست باز می شود؟