مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-01اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 78 پروژه در ملایر


فرماندارشهرستان ملایر از کلنگ زنی و افتتاح 78طرح و پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر 78 طرح و پروژه در ملایر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل 61 طرح افتتاحی شامل طرح های تولیدی و  اقتصادی با اعتباری بالغ بر 241 میلیارد تومان و کلنگ زنی17 طرح با 148 میلیارد تومان است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در بخشهای مختلف دارای ظرفیت های بالایی گفت: اعتبارات خوبی در شهرستان جذب شد امیدواریم بتواند در توسعه شهرستان نقش بسزایی را داشته باشد.

وی ضمن تبریک جهانی شدن مبل و منبت ملایر گفت: شهرستان ملایر در حال حاضر دو نشان جهانی را در کارنامه خود دارد که این افتخاری بزرگ برای همه مردم است.

ولدی با بیان اینکه مهمترین امر در توسعه شهرستان در راستای جهانی شدن منبت اشتغال پایدار و معیشت مردم است گفت: امیدواریم تا با فراهم شدن زیرساخت ها بتوانیم از این عنوان برای توسعه  و معیشت مردم استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان ملایر دارای دو واحد دامپروری بزرگ  است گفت: سومین گاوداری شهرستان نیز با سرمایه گذاری شرکت شستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 78 پروژه در ملایر

کلنگ زنی و افتتاح 78 پروژه در ملایر