مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 14:002020-02-01سياسي

برگزاری 500 ویژه برنامه دهه فجر در اسلامشهر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر گفت: در ایام دهه فجر بیش از 500 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان اسلامشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، میثم مرادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 500 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در قالب 1500 اجرا در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

مرادی افزود: با توجه به اینکه تعداد بی شماری از هنرمندان اسلامشهری در عرصه ها و رشته های مختلف هنری فعالیت می کنند و بیش از 300 صنف زیرمجموعه اداره ارشاد مشغول فعالیت هستند، نقش و تأثیر بسزایی در جامعه داشته و اثرگذاری ویژه ای دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از دهه فجر بیان کرد: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، کمیته فرهنگی و هنری متشکل از دستگاه ها و ادارات ذی ربط با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.

 دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلامشهر افزود: همایش بزرگ سبک زندگی ایرانی اسلامی و سیره ائمه معصومین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 500 ویژه برنامه دهه فجر در اسلامشهر

برگزاری 500 ویژه برنامه دهه فجر در اسلامشهر