مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 16:002020-02-01سياسي

کتابخانه های عمومی در کسب عنوان پایتختی کتاب نقش محوری دارند


مدیرکل کتابخانه های عمومی فاری با اشاره به راهیابی شیراز و اوز به مرحله نهایی جشنواره پایتخت کتاب ایران گفت:کتابخانه های عمومی در کسب عنوان پایتختی کتاب نقش محوری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله منوچهری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راهیابی شیراز و اوز به مرحله نهایی جشنواره پایتخت کتاب ایران گفت: طرح های مردمی و مشارکت عموم در طرح های کتابخوانی از فاکتور مهم در جشنواره های کتاب محور کشور است و نقش کتابخانه های عمومی در این راستا پررنگ و برجسته است.

وی، در رابطه با حضور 2 شهر استان در مرحله نهایی این جشنواره موفقیت شهرهای استان فارس در این جشنواره ملی در سال جاری را پیش از هر چیز حاصل همراه شدن دستگاه های فرهنگی و یک پارچه بودن برنامه ها و تصمیم های فرهنگ ساز در استان دانست و با تاکید بر اینکه شیراز از نخستین دوره این جشنواره شرایط و ظرفیت برگزیده شدن در جشنواره را داشت، افزود: مهم ترین دلیل اینکه شیراز علی رغم موفقیت در دوره های پیشین جشنواره، عنوان پایتختی کتاب را از آن خود نکرد؛ یک دست نبودن برنامه های فرهنگی و دستگاه های اجرایی بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به اینکه در شیراز به دنبال کسب عنوان پایتختی کتاب جهان هستیم، گفت: شیراز این ظرفیت و پتانسیل را دارد و حضور او در جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی در کسب عنوان پایتختی کتاب نقش محوری دارند

کتابخانه های عمومی در کسب عنوان پایتختی کتاب نقش محوری دارند